اشکان چی میخونه؟

معرفی کتاب به زبان ساده و خودمونی

اشکان چی میخونه؟

معرفی کتاب به زبان ساده و خودمونی

اینترنت

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۱۶ ب.ظ

لعنتیا کی میخواید اینترنتو وصل کنید:|

من الان ۷تا پروژه باید آماده کنم واسه دانشگاه

کلی هم سریال باید دانلود کنم

احساس میکنم برگشتم به ده سال پیش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۸
ashkan sofali

نظرات  (۴)

۲۸ آبان ۹۸ ، ۱۸:۲۰ عباس ذوالقدر

سلام - می بخشید به نظرتون سیستم بلاگر (وبلاگ گوگل) برای دانشجوها خوب هست؟

سلام خواهشاً یه پست بزارین ببینید کسی پراکسی داره برامون به اشتراک بزاره واقعا تلگرام واجبیم😭 کل فایل های آموزشیمون حبس شده در تلگرام😰

پاسخ:
اینترنت کلا قطعه ،اگر هم پروکسی خوب پیدا کردید ممنون میشم معرفی کنید:(

فقط اون کلی سریال!

ازین فرصت استفاده کن و مطالعه کن! :)

پاسخ:
اتفاقا الان هم خودمو با کتاب مشغول کردم:))

امروز یه پراکسی قوی گیر آوردم به تلگرام متصل شدم اما موندگاریش فقط یک ساعت بود :( به همین دلیل گفتم شاید کسی دوباره پراکسی قوی داشته باشه☹️

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی